Ida Hjalmarsson

Kategori: Mys

mornings

Gooood morgon!
Här ligger jag i sängen med mina två bäbisar och myser! Leif är nere i köket och kokar kaffe och ska komma upp med det alldeles strax. Älskar att vakna upp med dagens första kaffe i sängen! På schemat annars idag står det träning, promenad i snön med vovvarna och så skulle jag verkligen behöva åka till polisen och fixa ett nytt pass.

MÃ…NDAG

Halooo!
Nu är jag här igen! Efter jobbet i lördags så åt jag mysig middag hemma med familjen. Mamma och pappa hade 22års bröllopsdag och jag hade dopdag, så vi åt skagentoast med löjrom och drack champagne. Efter middagen åkte jag in till stan, mötte upp Thai och drog till Rasmus. Sen hamnade vi på hotellet. Gick ganska tidigt därifrån och gick bort till bror, Max och Leif som kollade film. Fick skjuts hem och sen sov jag i duschen i nån timma innan jag kom i säng, haha. Låg bakis hela dagen igår och bara slappade och åt.
Idag har det inte gjorts mycket heller. Vaknade sent, åt tacos till frukost och sen har vi kollat färdigt på The Amazing Spider-Man. Får se vad som händer, hade nog vart gött att komma ut på en promenad eller nått, får se om vi får tummen ur..

Imorses när Anton kom in och väckte oss

eftermiddagsmys

Efter vi vart i stan så samlades vi upp allihopa och åkte hem till oss och satte oss. Tog en kaffe och fikade lite. Sen åkte de flesta hem och så fortsatte myset hemma. Just nu ligger jag, lillebror och Leif uppe i min säng. Dom spelar mobilspel och jag bloggar och försöker lära mig tyska.

vakna hemma

God morgon!
Kunde inte sova inatt så tog en nattpromenad runt sjön och sen låg vi uppe och pratade i flera timmar. Vaknade och tidsinställde massa inlägg från våran helg. Nu har jag precis fixat frukost och ska snart ge mig ut i skogen på långpromenad!

bubbelibubb

Precis kommit ner från poolen, duschat och packat alla saker. Nu sitter vi och dricker lite bubbel och ska kolla ett avsnitt Entourage innan vi checkar ut och åker in till Göteborg!

hotell

Här är vi!! Nyincheckade på hotell i Göteborg! Vi satt igår kväll och försökte komma på något att göra idag, vi ville inte vara planlösa, för då hade man säkert hamnat på Hotet och dit ville vi inte. Så då kom vi på att om vi bor på hotell så finns det ju ingen risk att man hamnar där! Så igår natt satt vi och kollade igenom massa hotell och tillslut så valde vi att boka in oss på någon "Lazy weekend" på Quality Hotell 11! Möttes av bubbel och choklad på det fina rummet när vi kom hit, och om en stund ska vi upp på taket och basta och bada jacuzzi. Ikväll blir det middag på restaurangen och sen ska vi bara ligga i hotellsängen och mysa, äta gott och kolla på serier och bara slappa. Ha en helt vanlig lördagsmyskväll, fast på hotell i stället för hemma!

gomorra

God morgon!
Åh vad tråkigt det är att sova ensam. Inte ens Siri har legat i sängen med mig utan på golvet bredvid. Hon blev sjuk igår när vi var ute, spydde och var jättekonstig. :( Vi var ju inne på Blå Stjärnan med henne förra veckan för att kolla en klump på halsen, förhoppningsvis är hon bara lite skakig och konstig efter besöket där och alla provtagningar.
Det är helt sjukt fint väder idag, känns som att det alltid är sommar här. Så nu ska jag gå ner och ta en kaffe och sen gå ut i skogen. Men vet inte om jag ska ta med mig Siri eftersom hon blev så konstig igår..

still in bed

Fortfarande kvar i sängen! Har bara vart uppe och fått i oss lite frukost idag, annars har vi legat här och myst hela dagen och kollat på Lost. Nu ska jag in till Säl och färga håret, dags att sätta i nya slingor nu igen! Sen blir det nog pizza och Hemmakvällsgodis och bara att ta det lugnt resten av kvällen.